How to: juwelen opbergen

Hi, my name is Amber and I’m a shopaholic. Vooral juwelen zijn in mijn aanwezigheid niet meer veilig. Ik blijf maar juwelen kopen. Bovendien maak ik zelf ook vaak juwelen. Het gevolg is dat er hier en daar juwelendozen in mijn kamer staan, dat kettingen in elkaar klitten en dat ik geen flauw benul heb waar wat ligt, zodat ik zonder juwelen de deur uitga. Daarnaast oogt een hoop verschillende juwelen ook niet mooi. Het ziet er rommelig uit. Dat kan niet de bedoeling zijn! 🙂 Ik ben dus een oplossing gaan zoeken.

Eerst dacht ik eraan om spijkers in de muur te slaan waaraan ik mijn kettingen kon hangen. Dat wou ik dan achter mijn deur doen zodat de chaos niet meteen in het oog zou springen. Maar wat dan als ik de deur zou sluiten? Bovendien was er dan nog steeds geen plaatsje voor mijn armbanden en ringen. Maar het was vooral het chaotisch zicht op al die spijkers en kettingen dat ik wou vermijden. Dus dat plan ging niet door. 😉

Toen ik mijn kleerkast open deed, wist ik het. In mijn kleerkast zijn er gaatjes voorzien die het mogelijk maken om je planken op de juiste hoogte in te stellen. Vervolgens heb ik schroeven gedraaid in enkele lege gaten en die heb ik verbonden met een dikke ijzerdraad. Nu nog de je kettingen of armbanden er aan hangen en klaar!
3
1
2

Het voordeel is dat alles netjes in je kleerkast hangt. Hoe mooi je juwelen ook zijn, al die juwelen samen tentoonstellen in je kamer kan er heel wanordelijk uit zien. Je kan natuurlijk wél enkele juwelen etaleren in je kamer.
7

Mijn laatste tip is een spiegelkast. Hoewel de voorgaande oplossingen goedkoop waren, vergt deze oplossing toch een kleine investering. Mijn spiegelkast heb ik gevonden bij Blokker. Doorgaans kosten deze spiegelkastjes tussen 70 en 200 euro.
4
5
6

Zo, nu is er meer plek voor nieuwe juwelen. Go shopping, girls! 🙂

XOXO,
Amber

2 gedachtes over “How to: juwelen opbergen

Plaats een reactie